Tres años después de la publicación de Neurodivina y punto, por fin llega también la edición en catalán, mi lengua materna. Y me hace muchísima ilusión compartirla por aquí, aunque esta vez la entrada continúe en català 🙂
Neurodivina i punt : 40 anys sent autista i jo sense saber-hoés un llibre sobre autisme en dones, autisme en femení, diagnòstic tardà i identitat neurodivergent. Però també és una història en primera persona, honesta i sense filtres, que recorre la infància, l’adolescència i l’edat adulta fins a l’arribada del diagnòstic d’autisme.
Un llibre sobre autisme en dones adultes que posa paraules a allò que moltes persones han viscut en silenci.
Des d’una mirada d’autisme en femení i des de la neurodiversitat, aquí hi trobaràs experiències reals sobre màscara social, esgotament, sensibilitat, incomprensió i diferència, però també sobre reconeixement, sentit i alleujament quan tot, finalment, encaixa.
No és un manual clínic ni un llibre tècnic sobre l’autisme. És una mirada des de dins.
Un llibre en català per a persones autistes i altres persones neurodivergents, però també per a famílies, professionals i qualsevol persona que vulgui entendre l’autisme des d’una perspectiva en primera persona.i amb enfocament psicosocial.
Pots comprar Neurodivina i punt en línia a Index Books o bé als diferents punts de venda que trobaràs aquí.
O bé en format eBook a Kindle o Kobo.
